نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال
سرخط خبرها
پدر سیما نیکنام قهرمان مشهدی موی‌تای:

از دخترم حمایت نکنند، از ایران خواهد رفت

  • کد خبر: ۳۰۸۴۱
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
  • ۲
از دخترم حمایت نکنند، از ایران خواهد رفت
ستاره تیم ملی موی‌تای بانوان ایران،که حمایتی از مسئولین نمی بیند ممکن است تصمیمش را برای ماندن در کشورش،عوض کند.

به گزارش شهرآرانیوز، سیما نیکنام دختر تاریخ ساز مشهدی، در مسابقات ۲۰۱۹ برای نخستین بار در تاریخ موی تای کشور، توانست اولین مدال طلای جهانی بانوان را کسب کند و بانوی تاریخ ساز لقب بگیرد.

سیما نیکنام می تواند کیمیای موی تای ایران باشد و سالیان سال برای این مرز و بوم افتخار آفرینی کند، اما اگر حمایت های مسئولین را نبیند تصمیم دیگری برای آینده درخشان خود می گیرد تصمیمی فراسوی مرزها.

سیما نیکنام گفت:به طور کلی در کشور ما توجه زیادی به ورزش بانوان نمی شود؛ به ویژه در رشته های رزمی. اما اگر روی ورزش بانوان سرمایه گذاری شود قطعاً نتایج خوبی را شاهد خواهیم بود.

او افزود: ورزشکاران در رزمی آسیب دیدگی دارند و از نظر مالی باید حمایت شوند. من اگر بتوانم در باشگاه مربی خصوصی داشته باشم قطعاً روند پیشرفتم تفاوت زیادی خواهد داشت، چراکه در حال حاضر هزینه مجموع لوازم تمرین من بیش از سه میلیون تومان است که به دلیل تمرینات زیاد، خیلی زود از بین می‌رود و باید مجدد آنها را تهیه کنم.

دختر تاریخ ساز رشته موی تای ادامه داد: اما هیچ حمایتی نمیشم،هزینه های ورزشی من تامین نمی شود مربی خصوصی ندارم.

نیکنام پدر سیما هم با گلایه از مسئولین گفت: هزینه های این رشته بالاست و دیگر قادر به تامین آن نیستم چرا مسئولین جوابگو نیستند، چندین بار این مساله را متذکر شدم اما هیچ حمایتی نشدیم.

او افزود: وقتی سیما قهرمان شد، مسئولین زیادی به منزل ما آمدند و قول مساعدت دادند می گفتند سیما دختر ایران زمین است اما پس از چند روز ورق برگشت و حرف ها بر زمین ماند.

پدر سیما اضافه کرد: دخترم تصمیم دارد مدال طلای خود را به ولی نعمتمان امام رضا(ع) هدیه کند از مسئولین آستان قدس می خواهیم در زمینه اهدای این مدال به موزه آستان قدس رضوی ما را راهنمایی کنند.

پدر این ورزشکار ادامه داد: من دوست دارم دخترم برای کشورم افتخار آفرینی کند و پرچم ایران را به اهتزاز درآورد اما اگر حمایت مسئولین را نبینیم مجبورم علی رغم میل باطنی ام، برای آینده درخشان دخترم ،تصمیم عوض شود .

اینکه  چرا سرمایه های ملی را قدر نمی دانیم؟و چرا بودجه ای برای افتخار آفرینان کشورمان در نظر گرفته نمی شود ؟ سوالی است که مسئولین ورزش و جوانان خراسان رضوی باید پاسخ دهند .

مسئولین به هوش باشند کیمیای علیزاده دیگر در راه است...

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
2
چیچو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
2
زودتر برو
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->